Αν νοιώθεις πως  ξεμένεις από ανάσες εξαιτίας του άγχους να μερικές απλές συμβουλές που μπορεί να σε βοηθήσουν:

  • Κάτσε άνετα σε μια καρέκλα με τους ώμους και τον αυχένα χαλαρούς.
  • Βάλε το ένα σου χέρι στην κοιλιά και το άλλο στο κοντά στο στόμα.
  • Εισέπνευσε βαθειά για 2-3'' χωρίς να καταβάλεις όμως μεγάλη προσπάθεια, ενώ με το χέρι που είναι στην κοιλιά νοιώσε την να γεμίζει από αέρα.
  • Εξέπνευσε αργά, σταθερά σχηματίζοντας ένα μικρό κύκλο με το στόμα σου σαν να πρόκειται να θες να φυσήξεις απαλά ένα μικρό φύλλο. Νοίωσε τους πνεύμονές σου να αδειάζουν και οι ώμοι σου να χαλαρώνουν. Το κορμί σου να χαλαρώνει σαν σακκούλα που από τον αδειάζει από αέρα.
  • Επανέλαβε για 2-3 λεπτά τον κύκλο.
  • Συγκεντρώσου κατά την άσκηση στην αναπνοή σου. Στον δροσερό αέρα που μπαίνει από τα ρουθούνια και βγαίνει ζεστός  από το στόμα μας, μέσα από τον κύκλο που έχει κάνει μέσα στο σώμα μας.Μην εισπνέεις και εκπνέεις μέχρι σημείου να μην έχεις ανάσα.
  • Προσπάθησε με την εξάσκηση να γίνεται ο κύκλος ομαλά. Εμπιστεύσου το σώμα σου και την αναπνοή που αθόρυβα κάνει τη δουλεία της τόσα χρόνια.
  • Επανέλαβε την άσκηση 2-3 φορές μέσα στη μέρα.

Copyright © 2020 giannisvlontakis.gr.

Developed by Sphere Web Solutions.

LOGIN