Η δουλειά του μυαλού μας είναι να σκέφτεται. Σκέφτεται για να προβλέπει ώστε να διατηρούμε την εσωτερική και εξωτερική ομοιόσταση. Η δουλειά του είναι να προβλέπει τα αρνητικά ώστε να τα αποφεύγουμε. Όμως αυτό έχει κόστος στην υποκειμενική μας αίσθηση ευζωίας. Η συνεχής προσπάθεια επίλυσης καθημερινών μικρών και μεγάλων προβλημάτων οδηγεί σε  ένα μυαλό "γυμνασμένο" σε αρνητικές σκέψεις και μένει ανεκπαίδευτο στις θετικές σκέψεις.

Ιδού μερικές ιδέες για θετική εκγύμναση του μυαλού:

  • Γράψε σε ένα χαρτί για 10 μέρες 3 θετικά πράγματα στη μέρα σου. Δεν χρειάζεται να e;iναι σημαντικά. Για παράδειγμα η ωραία αίσθηση του πρωινού καφέ ή μία καλημέρα.
  • Γράψε ένα γράμμα ευγνωμοσύνης, συγχώρεσης σε κάποιον που πιστεύεις πως αξίζει να το λάβει.
  • Κάνε μία λίστα με πράγματα που είσαι ευγνώμων στη ζώη. 
  • Φτιάξε ενα ημερολόγιο με την εξής δομή: Στην πρώτη στήλη θα έχει την ημερομηνία, στην δέυτερη στήλη θα έχει τι έκανες εκείνη τη στιγμή (π.χ. δουλειά, γυμναστήριο, τηλεόραση) και στην τρίτη στηλη θα γράφεις πόσο ευχάριστα ένιωσες σε κλίμακα 0-8.
  • Γυμνάσου, αθλήσου, εξασκήσου, περπάτα. Θα το λέω με κάθε ευκαιρία. Οι ενδορφίνες που απελευθερώνονται μετά την άσκηση σου εξασφαλίζουν μια θετική αίσθηση. 

Copyright © 2020 giannisvlontakis.gr.

Developed by Sphere Web Solutions.

LOGIN